AGENȚIE DE PR

YOLO Media este agenție de PR (relații publice și comunicare media) cu o activitate de 10 ani pe piața autohtonă și cea internațională. YOLO Media a implementat, în ultimii 10 ani,  strategii de comunicare pentru companii naționale și internaționale, specialiști din diverse domenii,  celebrități, influenceri, precum și reprezentați ai mediului de afaceri.

 

YOLO Media a fost fondată de Sorin Duțoiu și Christian Stan, doi dintre cei mai apreciați specialiști în comunicare și relații publice din România. Echipa manageriată de aceștia a lansat și propulsat nume cunoscute din viața publică din România și a comunicat în folosul unor mari companii și branduri apreciate de public.

 

 

Indiciile că ai nevoie de o agenție de PR

Fie că ești la început de drum ori că deja ai o companie, ori o carieră într-un anumit domeniu, percepția publicului asupra ceea ce ești și faci este deosebit de importantă pentru bunul mers al lucrurilor. O bună imagine publică aduce încredere, apreciere, loialitate și recomandare, atribute care se transformă, pe termen lung, în vânzări. 

Care sunt indiciile că ai nevoie de o agenție de PR?

  • Vrei să lansezi o companie sau un proiect și ai nevoie ca publicul să afle de tine (Awareness)

  • Ai lansat deja o companie sau un proiect, însă nu ai vânzările așteptate

  • Simți că este nevoie de un refresh al companiei tale 

  • Concurența ta este din ce în ce mai acerbă și ai nevoie să te impui mai mult pe piață

  • Ești specialist într-un anumit domeniu și îți dorești să fii mai cunoscut pentru a câștiga noi clienți

  • Nu știi cum ori nu ai timp să te ocupi zilnic de paginile tale de socializare sau ale companiei tale

  • Vrei să îți promovezi afacerea online, dar nu știi să derulezi campanii Facebook Ads, Google Ads sau YouTube

  • Te confrunți cu o situație de criză pe care nu știi cum să o manageriezi

Industria, în orice domeniu, este în continuă schimbare, astfel că, pentru orice companie sau specialist, este vital să țină pasul și să rămână în atenția publicului și să comunice corect cu audiența sa. Un specialist în comunicare este pionul cheie în astfel de condiții. 

Cum te va ajuta agenția de PR? 

Ne spui povestea ta ori a business-ului tău și ținta pe care dorești să o atingi

Analizăm contextul în care te afl, concurența, tendința pieței și opțiunile pe care le avem pentru a îndeplini așteptările tale

Concepem și își prezentăm un plan de acțiuni menit să ne aducă aproape de target

Creăm 

Interesant: Bill Gates a spus, la un moment dat că, dacă ar rămâne fără bani, ultimul dolar l-ar cheltui pe PR. Fondatorul Microsoft, la fel ca alte mari nume din industria de business, recunosc puterea PR-ului și importanța comunicării corecte cu Mass Media și cu publicul, investind constant în astfel de servicii pentru ca brandurile pe care le dețin să aibă parte de aprecierea și loialitatea publicului. 

 

Fii alături de noi pe social media

  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube